Segítünk, hogy a lehető legmenőbb módon juss el a célközönségedhez
Nap mint nap, minden egyes ébren töltött percünkkel arra törekszünk, hogy a termékünk vagy szolgáltatásunk messze a legkiválóbb legyen a piacon. Éjjelente nem a csillagokat számoljuk, hanem a versenytársainkat elemezzük, a piaci trendeket követjük, és a legújabb szakmai innovációkat tanulmányozzuk. Akár futás közben vagy dugóban állva is, folyamatosan tanulunk, podcasteket hallgatunk és fejlődünk, minden egyes lépésünkkel azon az egyedi piaci előnyön dolgozunk, ami igazán különlegessé tesz bennünket. Én is pontosan ebben a ritmusban élek. 😊
Meggyőződésem, hogy minden vállalkozásnak egyszerűen jár, hogy a terméke vagy szolgáltatása vére elérje célközönségét, a számára legideálisabb csatornákon keresztül.
Engedd meg, hogy bemutatkozzam: Borbás-Szabó Renáta vagyok, a Dotre alapítója. Nem tudom, hogy a célok újraértékelése vagy a szakmám iránti szenvedély keltette-e bennem a változás iránti vágyat, de azon dolgozom, hogy értéket teremtsek a tudásommal, és segítsek a vállalkozásoknak, hogy akár vizuálisan, akár kommunikációs tartalmakkal elérjék célközönségüket és növeljék ismertségüket a piacon.
Sokéves tapasztalattal a hátam mögött - legyen szó ügynökségi munkáról, multinacionális vállalatoknál vagy kis- és középvállalkozásoknál szerzett marketingvezetői tapasztalatról - lehetőségem nyílt megérteni a piaci szegmensek kihívásait, felismerni a vállalkozások igényeit, és meghatározni, hogy mely csatornákon és megoldásokkal érhetik el a leginkább hatékonyan a célközönségüket. Ha úgy érzed, hogy valahol elakadtál, ha úgy látod, hogy a márkád nem a kívánt irányba halad, vagy egyszerűen csak olyan megoldásokat keresel, amelyek valóban a vállalkozásodhoz méltók, beszéljünk!
Nálunk a "követem a trendeket" nem csak egy Insta bio díszítő eleme, hanem valóságos hivatás. Állandóan az új ötletek nyomában vagyunk, akár egy detektív, aki sosem alszik (csak néha szundikál az irodában). Hiszünk benne, hogy a tanulás és az innováció iránti szenvedélyünkkel másokat is megfertőzhetünk – de csak a jó értelemben, ígérjük.
A lojalitás nálunk nem csak egy tetoválás, ami jól néz ki a karodon. Ez azt jelenti, hogy Te jössz először, mindig. Az iparági exkluzivitás a mi módszerünk arra, hogy biztosítsuk: a figyelmünk teljesen a Tied. A mi célunk nem az, hogy egy adott iparágban a legjobbak legyünk; hanem az, hogy a mi segítségünkkel Te válj az iparágad legjobbja.
Az átláthatóság és az őszinteség nálunk nem csak üres frázisok. Komolyan vesszük őket, mint egy Netflix-sorozat utolsó epizódját. Úgy gondoljuk, hogy ezek az értékek a bizalom alapkövei – és hát ki ne akarna olyan kapcsolatot, ami erősebb, mint a legtartósabb hajlakk?
Munka közben is fontos a jókedv, mert különben mi értelme? Nem ígérjük, hogy nem küldünk el neked időnként egy-egy vicces videót vagy memet – bár ehhez inkább a social media csatornáinkat használjuk –, de garantáljuk, hogy minden találkozónk és tervezgetésünk olyan lesz, mint egy kávé a régi barátoddal: laza, vidám és feltöltődéssel teli.